شکایت مسافر از راننده اسنپ چگونه است ؟ (+قانون جدید ❤️)
شکایت مسافر از راننده اسنپ چگونه است ؟ از جمله سوالاتی است که احتمالا برای شما نیز پیش آمده است .شما به صورت روزانه ممکن است جهت حمل و نقل خود از ناوگان اسنپ استفادههای بسیار زیادی بکنید. و در طول روز و یا حتی شب با استفاده از این پلتفرم در سطح شهر و یا حتی گاهی بیرون از شهر جابجا شوید.سرویس اسنپ به دلیل ارزان بودن آن در بین مردم بسیار خواهان دارد و افراد زیادی متمایل هستند تا از این پلتفرم استفاده کنند.گاهی شما به دلیل عجلهای که دارید نمیتوانید از سرویس مترو و یا خط اتوبوس ویژه استفاده کنید و اسنپ را ترجیح میدهید. استفاده از این پلتفرم ممکن است مشکلاتی از جمله مشکلات حقوقی برایتان به بار آورد. مثلاً شاید شما بخواهید از راننده آن شکایت کنید. در این صورت شما باید بدانید که چطور و چگونه از راننده اسنپ شکایت کنید. به محض اینکه شما نارضایتی از اسنپ پیدا کردید و بخواهید آن را در قالب شکایت مطرح کنید و میتوانید از مقاله ما کمک بگیرید .پس در ادامه با ما همراه باشید تا راهکار طرح شکایت را به شما بیان کنیم .
مراحل شکایت مسافر از راننده اسنپ چیست ؟
در ادامه سوال شکایت مسافر از راننده اسنپ چگونه است ؟ باید گفت ابتدایی ترین و راحتترین راه شکایت و اعتراض نسبت به راننده اسنپ طرح شکایت شما از طریق پشتیبانی تلفنی میباشد در واقع خود برنامه اسنپ امکان را برای شما فراهم آورده است که بتوانید از طریق آن انتقادها و پیشنهادها و همچنین شکایت خود را مطرح نمایید. پشتیبانی دو شماره جهت پیگیری این موضوع را در برنامه قرار داده است که عبارتند از :
شماره تماس های 02141849000 و 02191039000.
کافیست که شما برای طرح شکایت با یکی از شماره بالا تماس بگیرید تا با یکی از اپراتورهای ناوگان اسنپ اتصال یابید کارشناس مربوطه به صورت آنلاین و تلفنی به شکایت شما رسیدگی میکند و ادعای شما را یادداشت میکند و بعد از آن به طرف شکایت که از شکایت کردی تماس خواهد گرفت و موضوع را بررسی و پیگیری مینماییم و در صورتی که شکایت شما را وارد دانست اقدام به احقاق حق شما خواهد کرد و در صورت لزوم شما را به شکایت کیفری یا حقوقی نیز راهنمایی میکند تا علاوه بر پشتیبانی اسنپ در صورت لزوم (اگر جرمی واقع شده است ) از طریق محاکم دادگستری نیز پیگیری کنید.
شکایت از راننده اسنپ
برای شکایت از راننده اسنپ میتوانید با شماره تماس های 02141849000 و 02191039000 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق مراجع قضایی و توسط یک وکیل حاذق دادگستری اقدام به طرح شکایت کیفری یا حقوقی کنید .
معمولا شما با هر سفارش در اسنپ یک تاریخچه سفر ایجاد میکنیم میتوانید جزئیات آن را در برنامه خودتان ببینید همچنین یک نسخه کامل از آن نیز در نسخه مدیریتی اسنپ ذخیره خواهد شد تا در هنگام اختلافات اپراتور اسنپ با توجه به محتویات آن محل اختلاف اقدام نماید.
شما وقتی میخواهید به پشتیبانی اسنپ اعلام کنید که نسبت به فلان سفر اعتراض دارید کافیست که در جزئیات سفر کد سفر خود را به پشتیبانی اعلام کنید تا اپراتور آن را بررسی کند. و نتیجه را به شاکی اعلام نماید.در برخی از موارد خواننده محکوم به ازگرداندن هزینه سفر شما میشود و در گاهی موارد نیز حساب کاربری اسنپ راننده تعلیق خواهد شد. و یا برای همیشه سدود میشود و راننده دیگر قادر نخواهد بود که هیچ زمان از اسنپ استفاده نماید. گاهی موارد پیش میآید که رونده در کمیسیون رسیدگی به تخلفات اسنپ بررسی میشود و کمیسیون اقدام به بررسی خلف راننده میکند و در صورتی که نیاز باشد طرفین را به کمیسیون دعوت میکنم تا به صورت حضوری به به موضوع رسیدگی شود .و در صورتی که نیاز به حضور طرفین نباشد کمیسیون بدون حضور طرفین و به صورت غیابی نظر خود را اعلام مینماید.
موارد قابل شکایت در اسنپ شامل چه مواردی میشود ؟
شما ممکن است به دلایل متعددی تصمیم به شکایت از راننده اسنپ بگیرید.در ادامه ما دلایلی را که ممکن است شما از یک دارنده اسنپ شاکی باشید را برایتان شرح میدهیم. در ادامه با ما همراه باشید.
- فحاشی و توهین: از جمله مواردی که ممکن است شما نسبت به آن شاکی شوید و اعتراض کنید فحاشی و توهین نسبت به شما است گاهی در مسیر بر سر مسائل مختلف و یا حتی در مبدا و یا مقصد ممکن است بین راننده و مسافر در خصوص مسائل مختلف تنش ایجاد شود و این تنش منجر به فحاشی توهین شود. فحاشی توهین علاوه بر اینکه ک تخلف از دید اسنپ حساب میشود یک جرم کیفری نیز به شمار میرود شما میتوانید علاوه بر اسنپ در مراجع قضایی نیز از راننده خاطی شکایت کنید .
- رعایت نکردن شئونات رانندگی:در برخی از موارد راننده اسنپی که شما را حمل میکند ممکن است شئونات رانندگی را به عنوان یک راننده رعایت نکند. مثلاً در ماشین اقدام به کشیدن قلیان و یا سیگار کند در این صورت نیست شما میتوانید از او شکایت کنید .همچنین گاهی نیز ممکن است به صورت فاحش مقررات قوانین راهنمایی را رعایت نکند مثلاً در محل مسکونی با سرعت بسیار زیادی حرکت کند ه احتمال تصادف میرود و سایر مواردی که همگی نقص قوانین و مقررات رانندگی هستند.
- رعایت نکردن حریم خصوصی: همانطور همانطور که میدانید وجود حریم خصوصی باعث اطمینان خاطر در زندگی میشود اگر پس از سوار شدن بر اسنپ راننده حریم خصوصی را رعایت نکرد میتوانید از او به این دلیل خاص شکایت کنید. خصوصاً اگر با راننده همجنس نباشید.
در ادامه سوال شکایت مسافر از راننده اسنپ چگونه است ؟ باید گفت موارد بالا چندی از مصادیق شکایت بود که شما میتوانید به تنهایی بدون داشتن وکیل با تماس با پشتیبانی اسنپ شکایت خود را ثبت کنید تا رسیدگی شود اگر اسنپ تخلف وی را احراز کند و تخلف وی فاحش باشد ممکن است مجازاتهای متفاوتی حسب مورد با توجه به شرایط مختلف برای او در نظر بگیرد. همچنین اگر راننده اسنپ مرتکب جرم و جنایتی شده باشد میتوانید از طریق یک وکیل دادگستری موضوع را در دادگاه پیگیری نمایید .قطعاً یک وکیل حاضر میتواند در دادرسی به شما کمک کند تا بقیه از شما پایمال نشود.
شماره شکایت از اسنپ
شماره شکایت از اسنپ عبارت است از 02141849000 و 02191039000 شما میتوانید با یکی از شماره ها تماس بگیرید تا به کارشناسان ناوگان اسنپ وصل شوید و اقدام به طرح شکایت به صورت شفاهی کنید یا به صورت حضوری اقدام نمایید.
کارشناس پشتیبانی اسنپ رانندگان
کارشناس پشتیبانی اسنپ رانندگان شخصی از کارمندان اداری شرکت اسنپ است که وظیفه پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات مسافران را دارد شما در هر لحظه از شبانه روز میتوانید با تلفن شخصی خودتان یا با تلفن ثابت که با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و اقدام به طرح شکایت یا گرفتن پشتیبانی و راهنمایی کیند . شماره پشتیبانی : ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰
پشتیبانی اسنپ رانندگان انلاین
پشتیبانی اسنپ رانندگان بخشی است که رانندگان میتوانند از ان طریق با بخش پشتیبانی تماس بگیرند که شماره ان عبارت است از : ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ که میتوانید اقدام به تماس با ان کنید تا از پشتیبانی اسنپ رانندگان بهره مند شوید.
شماره تلفن پشتیبانی اسنپ رانندگان
شماره تلفن پشتیبانی اسنپ رانندگان ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ است که شما برای طرح انتقادات و پیشنهادات باید از ان استفاده کنید .
کمیته رسیدگی به تخلفات رانندگان اسنپ
همانطور که قبلاً خدمتتان عارض شدیم ناوگان اسنپ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان یک کارگروه و یا کمیسیون دارد که اعضای آن تخلفات رانندگان را در موارد لزوم رسیدگی خواهد کرد. تمامی تصمیمات و یا آرایی که از این کمیسیون صادر میشود همگی قطعی و لازم الاجرا هستند و بعد از ابلاغ به راننده خاطی فورا اجرا خواهند شد. گاهی موارد نیز اگر شرایط اقتضا کند قبل از ابلاغ راننده این رای و یا تصمیم اجرا خواهد شد. چنین رانندگان به هیچ عنوان نمیتوانند به این تصمیم و یا رای اعتراض کنند و غیر قابل اعتراض میباشد .تمامی این آرا و تصمیمات در چهار نسخه مجزا و کپی شده تنظیم میشود و یکی از آنها به راننده خاطی داده میشود و یکی از آنها در پرونده وی بایگانی میشود.
همچنین تمام تخلفات بر سابقه راننده به عنوان یک سو سابقه درج میشود. رای و نظر کمیته هرچه باشد راننده باید از آن تمکین کند و آن را اجرا کند و در صورتی که راننده آن را انجام ندهد ممکن است حساب کاربری اسنپ وی به صورت کلی مسدود شود و یا به صورت موقت تعلیق شود
خلاصه مطلب
در مقاله شکایت مسافر از راننده اسنپ چگونه است ؟ به صورت جامع در خصوص شکایت از راننده اسنپ توضیح دادیم اگر شما به عنوان یک مسافر قصد اعتراض و یا انتقال و یا همچنین کایت از راننده اسنپ داشته باشید میتوانید از طریق برنامه اسنپ و تماس با پشتیبانی و ناوگان اسنپ شکایت خود را ثبت کنید. استفاده روزافزون شما از اسنپ خصوصا در کلانشهرها ایجاب میکند تا حتماً بتوانید مشکلات حقوقی خود را حل نمایید. همچنین اگر به جز گله و شکایت و یا انتخاب جرمی صورت گرفته باشد نیز ما میتوانید در مراجع قضای علیه راننده اسنپ طرح دعوا کنید. اگر شما قصد دارید که فقط انتقاد و یا پیشنهادی به پشتیبانی اسنپ بدهید و یا یک اعتراض ساده نسبت به راننده داشته باشید استفاده از همان برنامه اسنپ جهت ثبت شکایت کفایت میکند. اما در صورتی که موضوع جدیتر است و فکر میکنید که حقوق شما به صورت اساسی تضعیف شده است و نیاز به رسیدگی قضایی دارد قطعاً باید از طریق مراجع قانونی و قضایی از طریق وکیل دادگستری اقدام کند .
مهندس ، حالا بگو راننده تاکسی اینترنتی چجوری باید از شرکت اسنپ شکایت کنه؟
سلام بر سما باید از طریق دادگاه عمومی اقدام کنه
سلام خسته نباشید شکایت خود رو پشتیبانی اسنپ شده اما نتیجهای نداشته.
مراحل شکایت با وکیل هم از اسنپ و هم از راننده چطور است؟؟
یا مشاوره با وکیل
سلام با شماره زیر جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید
09170011552
سلام کیف پول من تو ماشین اسنپ جا مونده بود . راننده زنگ زد گفت کیفتون جا مونده باید یک میلیون بدین تا پس بدم. میتونم شکایت کنم؟
سلام اقای اسدی بله میتونید
سلام خسته نباشید راننده اسنپ بنده را در یک میسر بین شهری نرسیده به مقصدم بخاطر پیاده شدن لحظه ایم گذشته رفته وهمه وسایل شخصی داخل کیف ماشین جا مونده چند دفعه با پیشتیبانی اسنپ هم تماس گرفتم جواب درست وحسابی ندادن بهم لطفا راهنماییم بکنیدچطور و چکار کنم من
سلام تماس بگیرید راهنمایی کنم مشاوره بدم خدمتتون 09127014229